Naciśnij "enter" aby zobaczyć wyniki, albo "esc" aby anulować.

Zostań super Wydawcą!

Na sam początek powiem Ci, że już jesteś super! Dlaczego? Ponieważ jeżeli to czytasz, to znaczy, że naprawdę chcesz zacząć swoją przygodę z afiliacją. Przedstawię Ci zatem 7 elementów, które są niezbędne aby być skutecznym Wydawcą. Zaczynamy!

Blogerzy i właściciele portali poświęcają dużo czasu, aby podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i przemyśleniami. Przedstawiają i oceniają ulubione produkty, słuchają opinii użytkowników i wyznaczają nowe trendy w internecie. Sami tworzą jednocześnie doskonałe warunki do zarabiania, których nie wykorzystują.

Afiliacja skupia się na polecaniu produktów i nagradzaniu Wydawców prowizją od wartości sprzedaży. Rozwiązania od Convertiser sprawią, że będziesz uczestniczyć w podróży użytkownika od Twojego bloga, aż do sfinalizowania transakcji np. w Answear. Co najważniejsze – nie zmienisz swojego stylu pisania, a także nie zaśmiecisz bloga 🙂

Poznaj elementy, które mają wpływ na sukces Twojego bloga w afiliacji

Element 1 – dobry wygląd bloga

Pierwsze wrażenie często decyduje o tym, czy czytelnik się nim zainteresuje i zostanie na dłużej. Dlatego pamiętaj, że im lepszy jego wygląd – tym więcej użytkowników przyciągnie. Postaraj się unikać elementów, które mogą rozpraszać czytelnika, lub utrudniać mu dostęp do treści, do których chce się dostać. Czy dobry wygląd strony to tylko ładny szablon? Niestety nie, ponieważ na design składa się kilka elementów (pewnie nawet takich, których się nie spodziewałeś). Więcej o tym opowie Wam prezentacja Pawła Opydo, znanego również pod pseudonimem Zombie Samurai Paweł Opydo.

Element 2 – odpowiedni zasięg

Im większa ilość fanów na portalach społecznościowych czy obserwujących każdy nowy wpis na blogu, tym większe szanse na wygenerowanie konwersji. Dlaczego? Ponieważ komunikat musi trafić do odpowiedniej grupy odbiorców (najlepiej tej kupującej w internecie). Publikowanie informacji w próżnię nie przyniesie efektów, a wzbudzi tylko frustrację, szczególnie u początkujących Wydawców.

Element 3 – zaangażowana społeczność

Czy Twój blog jest wyłącznie ładny i służy do oglądania ładnych zdjęć z sieci? W taki sposób ciężko mówić o zaangażowanej społeczności. Coraz więcej osób będzie korzystało z sieci afiliacyjnych. To oznacza, że wygra ten, który posiada najlepszy kontakt z czytelnikami.

Doradzasz? Pytasz się o zdanie czytelników? Dostarczasz im materiały, o których wspominali w komentarzach? W takim razie jesteś na najlepszej drodze do stworzenia silnych więzi.

Element 4 – systematyczność i wytrwałość

Afiliacja jest pracą na dłuższy okres czasu. Dlaczego? Ponieważ weryfikacja zakupu dokonanego przez użytkownika trwa średnio 30 dni. Dlatego po stworzeniu pierwszych postów, pomyśl już o kolejnym wpisie, który może przynieść Ci zysk.

Pamiętaj o tym, że czytelnicy są wyczuleni na typowe treści reklamowe. Dlatego linki kierujące do produktów, które polecasz są naturalnym i bezinwazyjnym sposobem zarabiania. Robią tak największe serwisy, o których mowa we wpisie o rewolucji w marketingu.

Staranne (i systematyczne) dodawanie wpisów, wraz z linkami owocuje licznymi konwersjami. Poniżej przykład początkującego Wydawcy, który regularnie dodawał wpis afiliacyjny lub udostępniał go ponownie w Social Media.

Afiliacja dla blogerów
Zarabianie na blogu

 

Element 5 – dobre linkowanie

Dobre linkowanie to klucz do sukcesu. Wybierz strategiczne miejsca, w których użytkownik może kliknąć. To pomoże „rozsiewać” linki afiliacyjne, które przyczyniaj się do generowania konwersji. W naszych instrukcjach dla Wydawców, np. w jak zarabiać na blogu modowym zdradzamy, co każdy super afiliant powinien robić na swojej stronie.

Wiesz, że Facebook jest kolejnym po blogu najskuteczniejszym źródłem zarabiania? O tym jak go wykorzystać opisałam jakiś czas temu we wpisie o afiliacji w Social Media.

Element 6 – pomysłowość

Pamiętaj, że zróżnicowane wpisy na blogu to podstawa: zatrzymania dotychczasowych użytkowników, zaangażowania i budowania relacji, przyciągnięcia nowych czytelników. Nowy cykl wpisów? Ciekawy storytelling z osobistymi historiami? Zestawienia produktów, które polecasz? Wszystko zależy od Ciebie!

Spróbuj i zmierz, które wpisy mają najlepszą klikalność. W panelu widzisz swoje statystyki w czasie rzeczywistym. Dzięki temu widzisz na bieżąco jaki wpis i z jakiego źródła (blog, YT, FB) jest najlepiej odbierany przez czytelników. Wierzymy w Twoją kreatywność! 🙂

Element 7 – współpraca i otwartość 🙂

Jeśli masz problem lub pomysł, który nie wiesz jak przekształcić w możliwy zysk – skontaktuj się z nami. W Convertiser priorytetem są dobre relacje obu stron. Każdy Wydawca ma swojego osobistego Affiliate Managera, z którym ma kontakt mailowy, telefoniczny czy poprzez wewnętrzny komunikator w panelu.

Oferujemy Ci wsparcie poparte wiedzą i dedykowanymi narzędziami, które pomogą Ci zarobić na blogu lub własnej stronie. Chcemy Ci tak doradzać, abyś osiągnał jak najlepsze wyniki.

Wkrótce wprowadzamy nowe narzędzie, które będzie dopełnieniem afiliacji na Twojej stronie. Czy słyszałeś o kolażach produktowych? Jeśli tak, to już niebawem będziesz mógł z tego skorzystać dołączając do grona Convertiser.

Convertiser – czas na afiliację!

 

Convertiser

Convertiser jest platformą, specjalizującą się w programach efektywnościowych, które pomagają reklamodawcom zdobywać nowych klientów, a wydawcom skutecznie monetyzować treści.

https://convertiser.com/pl/