Na czym polega praca Affiliate Managera
Affiliate Manager, powinien dbać o biznes swoich klientów, czyli właścicieli serwisów, blogerów, youtuberów i wszystkich partnerów / wydawców, którzy posiadają swoje zasoby internetowe.
W pracy pomagają narzędzia Convertiser, które rzeczywiście działają, co opisaliśmy w case study – https://blog.convertiser.pl/2017/09/afiliacja-case-study/
W naszym rozumieniu Affiliate Manager powinien najpierw słuchać, następnie reagować dając skuteczne rozwiązania. Współpraca z naszymi klientami powinna opierać się na generowaniu wartości dodanej jaką możemy im dostarczyć.
Co taka praca oznacza dla Ciebie w praktyce
Naszą rolą jest wspieranie działań wydawców poprzez nasze autorskie narzędzia, tak aby mogli zarabiać lepiej, jeśli jest to niemożliwe albo nasze rozwiązania z jakiegoś powodu nie są korzystne dla drugiej strony – nie musisz robić nic na siłę. To Ty decydujesz, które rozwiązania chcesz wdrożyć dla konkretnych klientów.
Co możemy automatyzujemy. Wykorzystujemy najlepsze na rynku narzędzia/ aplikacje wspierające pracę. Lubimy optymalizować, dlatego do minimum sprowadzamy pracę ręczną. Będziesz mieć wszystkie niezbędne narzędzia, które ułatwią Twoją pracę.
Nawiążesz kontakt ze znanymi influencerami. Dla wielu osób to przyjemność współpracować z ludźmi, których się obserwuje, lubi, a czasem podziwia.
Masz stałe, rozsądne wynagrodzenie. Nie musisz martwić się o sezonowość w sprzedaży czy problem umów śmieciowych.
Oferujemy
- Wynagrodzenie 7000 + VAT na umowie B2B lub odpowiadająca temu kwota, jeśli wolisz umowę o pracę, w zależności od potrzeb, Ty decydujesz
- Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy (m.in. laptop Apple, telefon)
- Praca od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach pracy, w nowym i komfortowym biurowcu
- W okresie wdrożenia 100% czasu w biurze we Wrocławiu, po tym okresie możliwość częściowej pracy zdalnej
- Praca nad unikatowym produktem na rynku reklamy efektywnościowej
- Praca w małym zespole (bez zbędnej biurokracji)
Wymagania
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Pracujesz na rynku reklamy internetowej co najmniej 2 lata (preferowane sieć afiliacyjna, agencja reklamowa, dom mediowy, specjalista ds. marketingu)
- Rozumiesz problemy w monetyzacji wydawców afiliacyjnych, monetyzacji serwisów i innych twórców internetowych,
- Znasz wskaźniki takie jak CR, CPS, CPC, ROI i inne dotyczące efektywności kampanii,
- Potrafisz nawiązywać relacje z ludźmi, masz pogodne usposobienie,
- Wywiązujesz się z powierzonych obowiązków
- Masz pomysły jak optymalizować pracę i procesy
- Lubisz wyzwania
Kogo szukamy
Proaktywnego partnera biznesowego, który będzie wychodził z inicjatywą do wydawców. Nie szukamy człowieka do supportu, czy pasywnego wsparcia.
Zależy nam na zaangażowanym zespole, jeśli szukasz ciepłej posadki, w której nie trzeba dużo robić – możesz czuć się nieswojo. Szukamy pasjonatów, dla których praca, to nie tylko pieniądze na życie, ale możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość.
Jeśli czujesz, że Twoja praca utknęła w martwym punkcie – być może to dobry czas na zmiany, a Convertiser okaże się dla Ciebie dobrym miejscem. Dzisiaj zespół tworzą świetni specjaliści w swoich dziedzinach. Potrzebujemy ludzi, którzy potrafią wnieść nowe spojrzenie na rzeczy, nad którymi pracują.
Jeśli:
- chcesz mieć poczucie, że to co robisz ma sens
- chcesz uczyć się i zdobywać nowe umiejętności
- denerwuje Cię trwanie w strukturach korporacyjnych
- chcesz mieć moc sprawczą i brać odpowiedzialność za swoje decyzje
Aplikuj do nas wysyłając swoje CV na adres team@convertiser.com
Zanim wyślesz swoje CV
Ważne jest dla nas, nie tylko to, co wynika z Twojego CV, ale to kim jesteś, jakie masz podejście do pracy, co jest dla Ciebie ważne w pracy. Może jest jakieś marzenie, którym chcesz się podzielić, a może chcesz napisać o swoich sukcesach/ porażkach, jeśli uważasz, że jest to coś, czym warto się podzielić.
Napisz kilka zdań o sobie oraz o tym, z jakiego powodu aplikujesz do pracy w Convertiser.
UWAGA! Czytamy każde CV, ale zanim zaprosimy Cię na rozmowę, przeanalizujemy, również Twoją wypowiedź. Lubimy uczciwe zasady i oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na odpowiedzi na powyższe pytania.
Masz pytania? Skontaktuj się z osobą prowadzącą rekrutację m.franczak@convertiser.com