Naciśnij "enter" aby zobaczyć wyniki, albo "esc" aby anulować.

Praca w Convertiser: Dołącz do zespołu!

Convertiser jest platformą marketingu efektywnościowego, która pomaga reklamodawcom pozyskiwać nowych klientów, a wydawcom monetyzować treści dzięki zautomatyzowanym narzędziom. Wierzymy, że reklama w sieci może być przyjazna i przydatna dla użytkowników, a jednocześnie efektywna dla właścicieli stron internetowych i reklamodawców. Nie chcemy powielać szablonów, dlatego podczas tworzenia naszych produktów kładziemy duży nacisk na realizację autorskich pomysłów naszego zespołu.

Dlaczego warto dołączyć do Convertiser?

Think big

Wychodzimy z założenia, że małe i duże projekty zajmują tyle samo czasu, wymagają takiego samego zaangażowania i zainteresowania ze strony zespołu. Dlatego postawiliśmy sobie ambitny cel stworzenia dużego, unikatowego projektu na rynku reklamy efektywnościowej o zasięgu międzynarodowym. Wszyscy bierzemy czynny udział przy tworzeniu naszych produktów, spełniamy swoje ambicje, zdobywamy cenne doświadczenia i czujemy satysfakcję z osiąganych sukcesów.

Praktyczne doświadczenie

Współpracujemy z najbardziej rozpoznawalnymi graczami rynku e-commerce, dzięki czemu nasz zespół ma okazję zdobycia praktycznej i najbardziej aktualnej wiedzy z dziedziny performance marketingu.

Rozwój zawodowy

W Convertiser nie ma ławki rezerwowych, tu każdy ma szansę bycia graczem z pierwszej ligi. Stawiamy na rozwój kadry kierowniczej wewnątrz zespołu, dlatego każdy, kto nie boi się wyzwań i odpowiedzialności za powierzone mu zadania ma otwartą drogę szybkiego awansu.


Pragniemy stworzyć ambitny, odpowiedzialny i kreatywny zespół, gotowy rozwijać Convertiser tak, aby stał się nr 1 na rynku reklamy efektywnościowej. Oferujemy unikatowe, praktyczne doświadczenie i dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy z rynku reklamy internetowej. Nieważne, czy jesteś guru, czy początkującym marketerem – zawsze możesz liczyć na ciekawą ofertę.

Nie znalazłeś interesującej oferty dla siebie? Skontaktuj się z nami! Bardzo możliwe, że w niedługim czasie będziemy potrzebowali osób, takich jak Ty.

Wysyłaj swoje CV na adres team@convertiser.com

Aktywne oferty pracy

[su_spoiler title=”Junior SEO/PPC Specialist, Wrocław” style=”simple”]

Do zespołu Convertiser poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za współtworzenie strategii oraz realizację działań z zakresu PPC oraz SEO jako część zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie kampanii efektywnościowych dla klientów.

Jesteśmy profesjonalistami o bardzo szerokich i różnych kompetencjach tworzących zgrany zespół zaangażowany w pracę oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań i usług dla rynku e-commerce. W codziennej pracy ważne są dla nas nowe technologie oraz wzajemne wsparcie zespołu w każdym momencie projektu.

Poszukujemy osoby, która postrzega PPC i SEO jako element szerszego działania marketingowego. Osoby, która w swoim działaniu ma podejście holistyczne oraz chętnie podejmuje nowe działania i będzie aktywnym członkiem zespołu.

Oczekujemy:

  • doświadczenia na stanowisku specjalisty PPC / SEO min. roku,
  • znajomości zagadnień związanych z tworzeniem strategii PPC / SEO,
  • znajomości technik optymalizacji stron www oraz linkbuildingu na poziomie średnio zaawansowanym,
  • znajomości na poziomie bardzo dobrym narzędzi niezbędnych w codziennej pracy specjalisty PPC / SEO,
  • umiejętności logicznego wyciągania wniosków oraz zwięzłego ich formułowania,
  • dobrej znajomości systemu Google Analytics,
  • zainteresowania zagadnieniami z zakresu marketingu w wyszukiwarkach oraz pozyskiwania ruchu,
  • interesujesz się nowymi technologiami,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office lub pokrewnego,
  • sumienności, dokładności, komunikatywności i chęci dynamicznego rozwoju

Dodatkowo zwrócimy uwagę na to, czy:

  • pracowałeś przy projektach PPC lub SEO dla dużych klientów,
  • znasz podstawy HTML pozwalające na analizę kodu dla potrzeb SEO,
  • znasz system WordPress,

Twoja praca będzie polegała na:

  • Współtworzeniu strategii PPC i SEO dla potrzeb projektów prowadzonych przez Convertiser,
  • Realizacji strategii PPC i SEO,
  • Analizowaniu efektywności swoich działań i podejmowanych aktywności,
  • Analizowaniu działań konkurencji w zakresie PPC/SEO,
  • Monitorowaniu branży PPC i SEO pod kątem trendów i nowych rozwiązań,
  • Przygotowywaniu analiz na potrzeby prowadzonych projektów.

Oferujemy:

  • wsparcie doświadczonych profesjonalistów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • dostęp do innowacyjnych technologii i narzędzi w branży e-commerce,
  • dostęp do najlepszych narzędzi na rynku niezbędnych w pracy Specjalisty PPC/SEO
  • rozwojowe i kreatywne podejście do wielu działań,
  • pracę dla największych klientów z branży e-commerce w Polsce,

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”Content Manager, Wrocław” style=”simple”]

Do zespołu Convertiser poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za współtworzenie strategii oraz realizację działań z zakresu tworzenia i redakcji treści w serwisach internetowych jako część zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie kampanii efektywnościowych dla klientów.

Jesteśmy profesjonalistami o bardzo szerokich i różnych kompetencjach tworzących zgrany zespół zaangażowany w pracę oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań i usług dla rynku e-commerce. W codziennej pracy ważne są dla nas nowe technologie oraz wzajemne wsparcie zespołu w każdym momencie projektu.

Poszukujemy osoby, która poza umiejętnością tworzenia i realizacji strategii contentowej oraz redakcji treści rozumie podstawy SEO i potrafi łączyć wspomniane obszary w codziennej pracy.

Oczekujemy:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku min. roku,
  • znajomości zagadnień związanych z tworzeniem i realizacją strategii contentowych dla serwisów opartych o treści różnego rodzaju,
  • znajomości zasad gramatyki i interpunkcji,
  • podstawowej znajomości narzędzi i zagadnień SEO niezbędnych w pracy copywritera,
  • umiejętności logicznego wyciągania wniosków oraz zwięzłego ich formułowania,
  • zainteresowania rynkiem e-commerce,
  • zaangażowania, samodzielności w działaniu, terminowości oraz kreatywnego podejścia do napotkanych wyzwań,
  • komunikatywności w codziennej pracy

Dodatkowo zwrócimy uwagę na to, czy:

  • pracowałaś/-eś dla dużych klientów lub w agencji reklamowej,
  • rozumiesz i umiesz wykorzystać wpływ SEO na content, oraz contentu na SEO,
  • znasz system WordPress,
  • masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów w social media

Twoja praca będzie polegała na:

  • Współtworzeniu strategii contentowych dla potrzeb projektów prowadzonych przez Convertiser,
  • Przygotowywaniu treści w różnych formatach w oparciu research,
  • Współpracę z zewnętrznymi copywriterami,
  • Analizowaniu efektywności swoich działań i podejmowanych aktywności,
  • Analizowaniu działań konkurencji w zakresie trendów i wykorzystywanych narzędzi/technik,
  • Przygotowywaniu analiz na potrzeby prowadzonych projektów.

Oferujemy:

  • wsparcie doświadczonych profesjonalistów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • dostęp do innowacyjnych technologii i narzędzi w branży e-commerce,
  • dostęp do najlepszych narzędzi na rynku niezbędnych w pracy Content Manager’a
  • rozwojowe i kreatywne podejście do wielu działań,
  • pracę dla największych klientów z branży e-commerce w Polsce,

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”Affiliate Manager, Wrocław” style=”simple”]

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie wydawców;
  • Opracowywanie modeli biznesowych i ocena możliwości kanałów monetyzacji zasobów wydawców;
  • Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, wsparcie podczas integracji wydawców;
  • Consulting klientów z zakresu produktów Convertiser.

Wymagania:

  • Co najmniej 2 lata praktycznego doświadczenia w marketingu internetowym;
  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży reklamy kontekstowej, prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach internetowych;
  • Dobra znajomość rynku afiliacyjnego, zasad działania reklamy efektywnościowej oraz sposobów monetyzacji ruchu;
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji;
  • Doskonałe umiejętności komunikacji biznesowej;
  • Mile widziane jest swobodne posługiwanie się językiem angielskim;
  • Obowiązkowe przykłady zrealizowanych projektów w sferze b2b.

Warunki zatrudnienia:

  • Umowa o pracę;
  • Wynagrodzenie: solidna podstawa + premia za wyniki;
  • Elastyczny harmonogram pracy (początek dnia w granicach 9:00–11:00);
  • Jasne perspektywy rozwoju zawodowego i awansu;
  • Praca nad unikatowym produktem na rynku reklamy efektywnościowej o zasięgu globalnym.

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”Senior Affiliate Manager, Wrocław” style=”simple”]

Obowiązki:

  • Zarządzanie & organizacja pracy zespołu Affiliate Managerów;
  • Nawiązywanie współpracy z kluczowymi partnerami;
  • Stala kontrola, optymalizacja i wsparcie prowadzonych działań reklamowych wydawców;
  • Consulting klientów z zakresu produktów Convertiser.

Wymagania:

  • Co najmniej 2 lata praktycznego doświadczenia w marketingu internetowym;
  • Co najmniej 1 rok pracy na stanowisku kierowniczym;
  • Obszerna i dogłębna wiedza nt. Performance Marketingu i sposobów monetyzacji ruchu, znajomość modeli rozliczeń kampanii reklamowych w internecie (CPM, CPC, CPA, CPL, CPO etc.) – wady i zalety tych modeli;
  • Mile widziane jest doświadczenie zw. z marketingiem afiliacyjnym, email marketingiem, praca w agencji reklamowej lub projektach leadowych;
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji;
  • Doskonałe umiejętności komunikacji biznesowej.

Warunki zatrudnienia:

  • Umowa o pracę;
  • Wynagrodzenie: solidna podstawa + premia za wyniki;
  • Elastyczny harmonogram pracy (początek dnia w granicach 9:00–11:00);
  • Jasne perspektywy rozwoju zawodowego i awansu;
  • Praca nad unikatowym produktem na rynku reklamy efektywnościowej o zasięgu globalnym.

 

[/su_spoiler]

[su_note note_color=”#fef9df”]
Wysyłając CV, prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
[/su_note]