Program partnerski Ziaja
Wraz z początkiem września w katalogu kampanii pojawił się nowy program partnerski – sklep Ziaja.
Ziaja to polska marka kosmetyczna założona w 1989r. przez farmaceutów – Aleksandrę i Zenona Ziaja. Pierwszą propozycją na rynku był krem oliwkowy, który zyskał miano kultowego.
Aktualnie marka ma w ofercie linie kosmetyków Ziajamed, Ziajapro, Vegan, Yego – dedykowaną mężczyznom oraz serię Ziajka – dla dzieci.
Sklep oferuje 10% rabatu za zapis do newslettera oraz możliwość dołączenia do Ziaja Klub.
Model rozliczenia i warunki finansowe kampanii Ziaja
Naliczane w kampanii wynagrodzenie za sprzedaż w modelu CPS dzielone jest pomiędzy first click i last click (pierwsze i ostatnie kliknięcie skutkujące przejściem użytkownika na stronę reklamodawcy przed dokonaniem zakupu). 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska first click i 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska last click. Wydawca otrzyma 100% wynagrodzenia, jeśli z jego kodów afiliacyjnych użytkownik wykona first click i last click.
- Stawka podstawowa: 8,4%
- Stawka First Click: 4,2%
- Stawka Last Click: 4,2%
Informacja dla serwisów kuponowych:
Kampania podlega zaawansowanej atrybucji, na którą składają się:
– Rozliczenie first click / last click (w tym wypadku 50 / 50)
– Ochrona koszyka
Oznacza to, że
a) serwis otrzyma połowę prowizji, jeśli rozpocznie lub zakończy ścieżkę zakupową
b) serwis otrzyma całą prowizję, jeśli będzie jedynym udziałowcem w ścieżce zakupowej i nie nadpisze plików cookies w ostatnim momencie przed zakupem, czyli w koszyku (Ochrona koszyka sprawia, że konwersja nie zlicza się, jeśli użytkownik miał już dodany produkt do koszyka i w ostatniej chwili skorzystał z kuponu rabatowego).
Dla kogo program partnerski Ziaja?
Do promocji kampanii Ziaja zapraszamy serwisy cashback i loyality, kupony i vouchery, witryny tematyczne, wydawców z własnymi bazami e-mailingowymi i aplikacjami, agregatory i porównywarki.
Informacja dla influencerów: jeśli działasz przez Instagram, Facebook, czy YouTube i chcesz dołączyć do kampanii – napisz do nas! Twoje zgłoszenie trafi do reklamodawcy celem weryfikacji.