Naciśnij "enter" aby zobaczyć wyniki, albo "esc" aby anulować.

Program partnerski Reserved

Reserved to flagowa marka polskiej grupy LPP S.A. Sklep oferuje modę damską, męską oraz dziecięcą.

Model rozliczenia i warunki finansowe kampanii Reserved

Naliczane w kampanii wynagrodzenie za sprzedaż w modelu CPS dzielone jest pomiędzy first click i last click (pierwsze i ostatnie kliknięcie skutkujące przejściem użytkownika na stronę reklamodawcy przed dokonaniem zakupu).

50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska first click i 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska last click. Wydawca otrzyma 100% wynagrodzenia, jeśli z jego kodów afiliacyjnych użytkownik wykona first click i last click.

  • Stawka podstawowa: 7%
  • Stawka First Click: 3,50%
  • Stawka Last Click: 3,50%

Dla kogo program partnerski Reserved?

Do promocji kampanii Reserved zapraszamy wydawców z własnymi bazami e-mailingowymi, aplikacjami, agregatory modowe i porównywarki, agencje i grupy mediowe, witryny tematyczne, sub-sieci afiliacyjne.

DOŁĄCZ DO KAMPANII RESERVED

Convertiser

Convertiser jest platformą, specjalizującą się w programach efektywnościowych, które pomagają reklamodawcom zdobywać nowych klientów, a wydawcom skutecznie monetyzować treści.

https://convertiser.com/pl/