Program partnerski Reserved
Reserved to flagowa marka polskiej grupy LPP S.A. Sklep oferuje modę damską, męską oraz dziecięcą.
Model rozliczenia i warunki finansowe kampanii Reserved
Naliczane w kampanii wynagrodzenie za sprzedaż w modelu CPS dzielone jest pomiędzy first click i last click (pierwsze i ostatnie kliknięcie skutkujące przejściem użytkownika na stronę reklamodawcy przed dokonaniem zakupu).
50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska first click i 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska last click. Wydawca otrzyma 100% wynagrodzenia, jeśli z jego kodów afiliacyjnych użytkownik wykona first click i last click.
- Stawka podstawowa: 7%
- Stawka First Click: 3,50%
- Stawka Last Click: 3,50%
Dla kogo program partnerski Reserved?
Do promocji kampanii Reserved zapraszamy wydawców z własnymi bazami e-mailingowymi, aplikacjami, agregatory modowe i porównywarki, agencje i grupy mediowe, witryny tematyczne, sub-sieci afiliacyjne.