Program partnerski sklepu Ombre
Ombre to polska marka modowa oferująca kolekcję ubrań męskich. Sklep oferuje kapsułowe propozycje, które zawsze tworzone są w myśl zasady „mniej, znaczy więcej”.
Model rozliczenia i warunki finansowe kampanii Ombre
Naliczane w kampanii wynagrodzenie za sprzedaż w modelu CPS dzielone jest pomiędzy first click i last click (pierwsze i ostatnie kliknięcie skutkujące przejściem użytkownika na stronę reklamodawcy przed dokonaniem zakupu).
50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska first click i 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska last click. Wydawca otrzyma 100% wynagrodzenia, jeśli z jego kodów afiliacyjnych użytkownik wykona first click i last click.
- Stawka podstawowa: 9,12%
- Stawka First Click: 4,56%
- Stawka Last Click: 4,56%
Dla kogo program partnerski Ombre?
Do promocji kampanii Ombre zapraszamy wydawców cashback i loyality, z własnymi bazami e-mailingowymi i aplikacjami, agregatory modowe i porównywarki, agencje i grupy mediowe, witryny tematyczne i influencerów oraz serwisy kuponowe.