Program partnerski ABC Fitness
W katalogu kampanii pojawiła się nowa propozycja programu partnerskiego z kategorii Sport i Rekreacja – sklep ABC Fitness.
W ofercie sklepu znajdziesz:
- sprzęt fitness i outdoor
- asortyment do domu i ogrodu
- obuwie i akcesoria damskie, męskie i dziecięce
- gry, zabawki, pchacze, jeździki
Model rozliczenia i warunki finansowe kampanii ABC Fitness
Program partnerski ABC Fitness rozliczany jest w modelu CPS, ale prowizja naliczana za sprzedaż podzielona jest pomiędzy first click i last click (pierwsze i ostatnie kliknięcie skutkujące przejściem użytkownika na stronę reklamodawcy przed dokonaniem zakupu). Zaawansowana atrybucja pozwala na wynagrodzenie każdego wydawcy, niezależnie od tego, w którym miejscu ścieżki zakupowej się znalazł.
Stawki prowizji w kampanii prezentują się następująco:
- Sprzedaż: 5% CPS
- Sprzedaż FirstClick: 2,50% CPS
- Sprzedaż LastClick: 2,50% CPS
Oprócz rozliczenie first click / last click, w kampanii wdrożona została ochrona koszyka. Jest to szczególnie ważny punkt dla wydawców posiadających strony z kuponami i kodami rabatowymi.
Serwis otrzyma całą prowizję, jeśli będzie jedynym udziałowcem w ścieżce zakupowej i nie nadpisze plików cookies w ostatnim momencie przed zakupem, czyli w koszyku (Ochrona koszyka sprawia, że konwersja nie zlicza się, jeśli użytkownik miał już dodany produkt do koszyka i w ostatniej chwili skorzystał z kuponu rabatowego).
Dla kogo program partnerski ABC Fitness?
Do promocji kampanii ABC Fitness zapraszamy wszystkich wydawców, którzy generują ruch z social mediów, serwisów cashback i kuponowych, witryn tematycznych, aplikacji i narzędzi, agregatorów i porównywarek, baz mailingowych, a także grupy mediowe oraz sub-sieci afiliacyjne.
W kampanii dozwolony jest także CSS.