Po ponad półrocznej przerwie sklep Armodo wraca w nowej odsłonie.
Armodo to polska marka specjalizująca się w sprzedaży obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Sklep oferuje asortyment takich marek, jak m.in. Alma en Pena, Bayla, Maciejka, Neścior, Nessi, Venezia, Carinii czy Tamaris.
Klienci sklepu mogą skorzystać z 10% rabatu za zapis do newslettera, darmowej dostawy przy zamówieniach powyżej 200 zł, a także programu lojalnościowego (wymieniając punkty na rabaty).
Model rozliczenia i warunki finansowe kampanii Armodo – co się zmieniło?
Kampania rozliczana jest w modelu lastclick CPS, a stawka wynosi 6%.
- Kampania podlega atrybucji Last Click: konwersje rejestrują się, gdy wydawca wystąpi na końcu ścieżki zakupowej
- Wdrożona Ochrona Koszyka: wydawca otrzyma prowizję, jeśli wystąpi na końcu ścieżki zakupowej i nie nadpisze plików cookies w ostatnim momencie przed zakupem, czyli w koszyku. Ochrona Koszyka sprawia, że konwersja nie zlicza się, jeśli użytkownik miał już dodany produkt do koszyka – przejście przez link partnerski po dodaniu produktu do koszyka nie powoduje rejestracji konwersji.
Dla kogo program partnerski Armodo?
Do promocji kampanii zapraszamy wszystkich wydawców, których odbiorca zainteresowany jest kategorią modową: serwisy cashback i loyality, witryny tematyczne, strony kuponowe, wydawców z własnymi bazami e-mailingowymi i aplikacjami, Influencerów oraz sub-sieci afiliacyjne.