Program partnerski Moodo
Z początkiem grudnia w Convertiser pojawiła się nowa kampania z kategorii modowej – sklep Moodo.
Hasło przewodnie sklepu brzmi EVERYDAY: FASHION & CLASSIC, co ma odzwierciedlenie w kolekcjach. Oferta dedykowana jest kobietom nowoczesnym, dla których styl idzie w parze z wygodą i komfortem.
Sklep oferuje powitalny rabat w wysokości 15% na pierwsze zakupy za zapis do newslettera, darmową dostawę od 150 zł oraz zwrot do 30 dni.
Model rozliczeń i warunki finansowe kampanii Moodo
W kampania Modoo wdrożona jest zaawansowana atrybucja, co oznacza, że prowizja naliczana jest każdemu wydawcy, niezależnie od tego, w którym miejscu ścieżki zakupowej się znalazł.
Naliczane w kampanii wynagrodzenie za sprzedaż w modelu CPS dzielone jest pomiędzy first click i last click (pierwsze i ostatnie kliknięcie skutkujące przejściem użytkownika na stronę reklamodawcy przed dokonaniem zakupu). 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska first click i 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska last click. Wydawca otrzyma 100% wynagrodzenia, jeśli z jego kodów afiliacyjnych użytkownik wykona first click i last click.
Stawki prowizji w kampanii prezentują się następująco:
- Sprzedaż: 6% CPS
- Sprzedaż FirstClick: 3% CPS
- Sprzedaż LastClick: 3% CPS
Dla kogo program partnerski Moodo?
Do promocji sklepu zapraszamy wszystkich wydawców, których odbiorca jest zainteresowany tematyką modową:
- Witryny tematyczne
- Influencerów
- Serwisy kuponowe i vouchery
- Serwisy cashback
- Agregatory i Porównywarki
- Aplikacje i Narzędzia
- Agencje i Grupy Mediowe
- Bazy e-mail marketingowe
- Sub-sieci afiliacyjne