Naciśnij "enter" aby zobaczyć wyniki, albo "esc" aby anulować.

Program partnerski Moodo

Z początkiem grudnia w Convertiser pojawiła się nowa kampania z kategorii modowej – sklep Moodo.

Hasło przewodnie sklepu brzmi EVERYDAY: FASHION & CLASSIC, co ma odzwierciedlenie w kolekcjach. Oferta dedykowana jest kobietom nowoczesnym, dla których styl idzie w parze z wygodą i komfortem.

Sklep oferuje powitalny rabat w wysokości 15% na pierwsze zakupy za zapis do newslettera, darmową dostawę od 150 zł oraz zwrot do 30 dni.

Model rozliczeń i warunki finansowe kampanii Moodo

W kampania Modoo wdrożona jest zaawansowana atrybucja, co oznacza, że prowizja naliczana jest każdemu wydawcy, niezależnie od tego, w którym miejscu ścieżki zakupowej się znalazł.

Naliczane w kampanii wynagrodzenie za sprzedaż w modelu CPS dzielone jest pomiędzy first click i last click (pierwsze i ostatnie kliknięcie skutkujące przejściem użytkownika na stronę reklamodawcy przed dokonaniem zakupu). 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska first click i 50% prowizji przyznane będzie wydawcy, który pozyska last click. Wydawca otrzyma 100% wynagrodzenia, jeśli z jego kodów afiliacyjnych użytkownik wykona first click i last click.

Stawki prowizji w kampanii prezentują się następująco:

  • Sprzedaż: 6% CPS
  • Sprzedaż FirstClick: 3% CPS
  • Sprzedaż LastClick: 3% CPS

Dla kogo program partnerski Moodo?

Do promocji sklepu zapraszamy wszystkich wydawców, których odbiorca jest zainteresowany tematyką modową:

  • Witryny tematyczne
  • Influencerów
  • Serwisy kuponowe i vouchery
  • Serwisy cashback
  • Agregatory i Porównywarki
  • Aplikacje i Narzędzia
  • Agencje i Grupy Mediowe
  • Bazy e-mail marketingowe
  • Sub-sieci afiliacyjne

DOŁĄCZ DO KAMPANII MOODO

Convertiser

Convertiser jest platformą, specjalizującą się w programach efektywnościowych, które pomagają reklamodawcom zdobywać nowych klientów, a wydawcom skutecznie monetyzować treści.

https://convertiser.com/pl/