Snapchat afiliacja
Miesiąc temu popularna aplikacja Snapchat dodała nowe funkcje z których mogą korzystać użytkownicy. Jest to między innymi wycinanie postaci i dodawanie tła, filtr głosu (kilka do wyboru), oraz najważniejsza zmiana – możliwość dodawania linków – w tym afiliacyjnych. Snapchat jest obecnie 6 najpopularniejszą aplikacją w Google Play i 8 w App Store, a według danych z 2016 roku w każdej sekundzie wysyłanych jest około 9000 Snapów. Masz obserwatorów? Zacznij zarabiać z Convertiser na afiliacji w aplikacji Snapchat.
Afiliacja social media – czy warto?
Początki afiliacji można przypisać twórcy Amazona. To właśnie Jeff Bezos wdrożył formę poleceń jako część strategii marketingowej dla swojej początkującej księgarni internetowej – jak to się wszystko skończyło, wszyscy dobrze wiemy 🙂 Zatem czym byłaby afiliacja gdyby nie bezpośrednie polecenia od osób użytkujących dane produkty? Wyniki ankiet są przekonywujące. Według danych z 2015 roku – 74% Polaków dopytuje się, gdzie kupić rzecz, która im się spodobała, a aż 60% stałych obserwatorów topowych Influencerów korzysta z ich recenzji, aby bardziej świadomie dokonywać zakupu*. Jak widać – Influencer marketing zyskuje coraz większa popularność, a kanały social media mają czasem większy zasięg wśród odbiorców niż tradycyjny wpis na blogu. Dlatego polecamy w działaniach afiliacyjnych połączenie: blog + social media = zysk 🙂
Zobacz w jaki sposób możesz wykorzystać afiliację w social media na:
Czy wiesz, że…
- Według danych z 2016 roku codziennie ze Snapchata korzystało 54% użytkowników.
- Snapchat powstał w 2011 roku. W 2013 Facebook zaproponował jego kupno za 3 miliardy dolarów. Snapchat nie przyjął propozycji pomimo, że firma przynosiła straty.
- 82% korzystających z aplikacji to osoby do 24 roku życia,
- 65% aktywnych użytkowników Snapchata regularnie produkuje treści (zdjęcia, filmy, relacje, wiadomości na czacie).
- Obejrzenie wszystkich Snapów pewnie zajęłoby Ci około… 10 lat.
- Jest lista ze 100 największymi Snapchaterami w Polsce?
Snapchat afiliacja
Jak wykorzystać możliwość dodawania linków do Snapów? Wystarczy, że dodasz link afiliacyjny do Snapa (np. w wersji skróconej). Aby dodać link wystarczy kliknąć w ikonkę spinacza w pionowym menu po prawej stronie i wstawić link.
Wygeneruj linka afiliacyjnego – masz tutaj dwie opcje. Zalecamy wcześniejsze przygotowanie linków przed publikacją Snapa.
- Generowanie ręczne – wybierasz produkt ze strony sklepu i kopiujesz link. W panelu Convertiser znajdujesz Reklamodawcę i generujesz link. Czasochłonne, prawda? Dlatego polecamy drugą opcję robienia deep linków.
- Linki z wtyczki afilacyjnej Convertiser – wystarczy, że zainstalujesz i aktywujesz wtyczkę. Będąc bezpośrednio na stronie sklepu klikasz w nią i automatycznie generowany jest link. Wszystko działa w 3 sekundy! Gotowe linki możesz skopiować i wykorzystać w social media (zalecamy wersje skrócone).
Należy jednak pamiętać, że wszystkie linki udostępniane na Snapchacie muszą spełniać wytyczne serwisu – nie mogą zakłócać bezproblemowego przeglądania Snapów, nie mogą kierować do stron spamerskich. Snapchat będzie wykorzystywał własne narzędzia zaufania i bezpieczeństwa (w tym bezpieczne przeglądanie Google), aby ostrzec użytkowników o potencjalnych oszustwach czy złośliwym oprogramowaniu.
Convertiser – czas na afiliację!
Źródła:
* Raport (B)vlog Power. Wpływ blogerów i wideoblogerów na internautów, Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów,
2015; Raport Kreatywność i wiarygodność. Współpraca z markami oczami digital influencers, Hash.fm, 2015.