Naciśnij "enter" aby zobaczyć wyniki, albo "esc" aby anulować.

Jak promować kosmetyki

Prowadzenie bloga w kategorii health & beauty to nie lada wyzwanie. Poświęcasz czas na sesje zdjęciowe, testowanie produktów i pisanie recenzji. Przed publikacją wpisu wszystko musi być dokładnie sprawdzone i dopięte na ostatni guzik. Jeśli zastanawiasz się jak w prosty, estetyczy i zachęcający sposób pokazać Twoje ulubione marki to w Convertiser znaleźliśmy na to odpowiedź.

W tym wpisie zobaczysz przykłady wykorzystania narzędzi, które mam nadzieję przypadną do gustu Tobie oraz Twoim czytelniczkom.

Slider

Na pocztątek Slider, wybrałem do niego produkty Gucci dostpne w kampanii Sephora. To idealny „przerywnik” dla dłuższych wpisów, w którym masz pełną dowolność nad doborem marek, czy kategorii produktów dostpnych we wszystkich sklepach Convertiser.

Tworząc wpisy możesz wykorzystać Social Media nie tylko własne, ale tak jak zobaczysz poniżej Insta Sephora, czy YouTube Chanel.

Instagram + produkty

Zdjęcia są pełni aktywnymi oknami, kliknij w produkty, a przejdziesz do sklepu, kliknij w zdjęcie, a znajdziesz się w bezpośrednio na zdjęciu w Instagramie.

YouTube + produkty

Możesz łączyć produkty z reklamami ich marek. Na YouTube znajdziesz tysiące świetnych filmów, które mogą wzbogacają Twoje treści, a przy okazji możesz ułatwić czytelniczkom zainteresowanych kupnem dostęp do produktów, za co przy okazji otrzymasz prowizję.

Grid

Automatyczny widget GRID idealnie prezentuje serie produktów. Dzięki opcji „pokaż więcej” na dole widgeta, możesz pokazać zainteresowanym czytelniczkom całą gamę produktów, jednocześnie dbając o to, żeby nie zasłaniały one treści.

Produkty, które znikają ze sklepów znikają również z widgeta. Nie musisz już się martwić o aktualizacje ponadczasowych wpisów. Odśwież stronę teraz i sprawdź jak zmieni się układ widgeta.

Możliwości zastosowania narzędzi jest wiele, które z nich wykorzystasz, zależy wyłącznie od Ciebie. Jedno jest pewne, czytelnicy szukają produktów, o których czytają, dlatego warto im ułatwić poszukiwania, prezentując produkty w łatwy i subtelny sposób, a przy okazji zmonetyzować swoje działania.

Convertiser – czas na afiliację!