Efektywna afiliacja – porównywanie statystyk
Prowadzisz działania afiliacyjne i chcesz wiedzieć, czy wprowadzone zmiany odniosły pożądany skutek? Może chcesz zmienić strategię i potrzebujesz szybkiej odpowiedzi, które działania przyniosły efekty w przeszłości? Sprawdź rozwiązanie Convertiser dla Wydawców, którzy poszukują czytelnych informacji, które mają realny wpływ na zarobki z afiliacji!
Statystyki niezbędne w afiliacji
Planując działania afiliacyjne trzeba mieć na uwadze, że są to działanie długofalowe – często poparte researchem danego tematu, analizą konkurencji, sprawdzenia potencjału oraz budowania skutecznego contentu. Pamiętajmy również o czynnikach ludzkich: w przypadku blogerów to zaangażowanie oraz wiarygodność są napędem sprzedażowym.
Statystyki pokazują jak zaangażowanie oraz zaufanie przekłada się na sprzedaż. Sprawdź afiliacyjne case study Wydawcy Convertiser
Niezależnie czy afiliacja jest prowadzona przez blogera, agencję SEO czy duży portal tematyczny – statystyki są kluczem do wiedzy, czy dane działania odnoszą pożądany skutek. Rozliczanie w modelu CPS wymaga większego zaangażowania niż CPC, dlatego dla Wydawców wprowadziliśmy czytelne rozwiązanie.
Porównywanie statystyk w afiliacji
W Convertiser wprowadziliśmy nową funkcjonalność w systemie raportów w panelu Wydawcy – możliwość porównania okresów. Jakie Wydawca ma możliwości?
- Możliwość szybkiego porównania okresów w panelu głównym
- Możliwość porównywania okresów z pogrupowaniem: ruch, konwersje, finanse (panel główny Wydawcy)
- Możliwość sprawdzenia szczegółowych wskaźników w Dziennych Statystykach
- Możliwość porównania wydajności poszczególnych dni
- Możliwość porównania statystyk w ujęciu miesięcznym (przy wybraniu dłuższych okresów czasowych, np. rok 2018 vs rok 2017)
Wierzymy, że dokładne statystyki pozwolą wydawcom skutecznie zaplanować działania na 2019 rok! 🙂