Minimalistyczny widget rekomendacji produktów
Dzisiejszy wpis będzie minimalistyczny – tak samo jak nasz nowy styl wyświetlania widgeta rekomendacji. Dzięki niemu Wydawcy, którzy cenią elegancki i prosty styl zaczną zarabiać na swojej stronie podczas polecania produktów. Zobacz w jaki sposób i Ty możesz rozpocząć afiliacyjne działania z narzędziem od Convertiser.
Dlaczego warto stosować widget rekomendacji produktów?
Wizualne przedstawienie produktu skraca czas decyzji użytkownika o zakupie. Wykorzystując widget wzbogacasz treści, które zwiększają przychody z dotychczasowych działań. Afiliacyjnie ujmując – polecając produkty – monetyzujesz swoje treści 🙂 Ponadto widget możesz personalizować, dodając zdjęcia z Instagrama jako podsumowanie tygodnia lub miesiąca.
Wiemy, że rekomendacje produktów posiadają ogromny wpływ na decyzję zakupową czytelnika. Zwłaszcza od osób, których głos liczy się w internecie. Dzięki takim narzędziom blogerzy mogą połączyć wiarygodność swoich opinii z propozycjami zakupowymi.
Dla kogo przeznaczony jest minimalistyczny widget?
Szczególnie polecamy nasze narzędzie Wydawcom, którzy testują, polecają lub recenzują produkty. Zatem jeśli znajdujesz się w grupie blogerów lub posiadasz stronę do której będą pasowały produkty naszych Reklamodawców – zarejestruj się i zacznij tworzyć kolaż.
Zobacz w jaki sposób możesz przedstawić produkty o dowolnej tematyce w minimalistyczny sposób:
Artykuły dla dzieci
dla blogów i stron o tematyce parentingowej.
Biżuteria
dla blogów modowych i lifestyle’owych.
Elektronika
dla serwisów związanych z nowinkami technologicznymi, recenzjami produktów, freelancerów opowiadających o swoim sprzęcie. Widget również można umieścić na forum internetowym.
Nadal się zastanawiasz?
W takim razie poznasz na koniec 5 argumentów dlaczego warto korzystać z widgeta rekomendacji produktów:
- pasuje do stylu każdego bloga czy serwisu,
- przyciąga uwagę czytelnika,
- oszczędza Twój czas (nie tworzysz ręcznie linków),
- posiada najwyższej jakości zdjęcia od Reklamodawców takich jak np. Zalando, Answear, Mall, Komputronik czy Sephora,
- nie kojarzy się z tradycyjną, nachalną reklamą.
Zrób swój widget, wprowadź go na stronę i generuj konwersje ze sprzedaży! Chcesz dowiedzieć się więcej – skontaktuj się z nami na adres publishers@convertiser.com.