Program partnerski Decathlon
Decathlon to francuska sieć handlowa, obecna w 29 krajach posiadająca 1065 sklepów offline oraz sklep internetowy. Decathlon to sklep dla osób, które poszukują produktów sportowych w dobrej cenie w takich kategoriach sportowych jak fitness, bieganie, turystyka i kemping, rowery, sporty zespołowe, sporty wodne i wiele innych.
Warto promować program partnerski Decathlon
Jest to rozpoznawalna, światowa marka znana wśród konsumentów, posiadająca znane marki własne – m.in, B’twin, Domyos, Kalenji, Quechua, Oxelo, Tribord, Wed’ze. Strony produktowe zawierają szczegółowy opis wraz z filmami, ponadto sklep oferuje:
- darmową dostawę do klienta lub do sklepu w wybranym mieście,
- kartę stałego klienta, czy kartę podarunkową,
- stałe wyprzedaże w dziale Dobre Okazje.
Dla Wydawców:
- Feed produktowy,
- materiały reklamowe dostosowane do indywidualnych potrzeb wydawcy, m.in. kreacje e-mailingowe oraz bannerowe, automatyczne narzędzia jak Slider, Grid.
Dla kogo program partnerski Decathlon?
Wydawcy, którzy posiadają blogi i serwisy o tematyce turystycznej, sportowej, fitness, dotyczące zdrowego stylu życia, czy porad prawidłowego wykonywania ćwiczeń.
Szczególnie zapraszamy do promowania programu partnerskiego Decathlon:
- właścicieli baz e-mailingowych,
- blogerów, youtuberów, czy
- serwisy o tematyce sportowej
Decathlon to produkty z takich kategorii jak odzież, obuwie sportowe, sprzęt sportowy i elektroniczny, akcesoria, sprzęt turystyczny oraz plecaki i torby. Tylko w Convertiser unikatowe narzędzia promocji produktów, m.in.:
Slider
Przykładowe produkty marki Puma w wyprzedaży:
Photo
Przykładowe zdjęcie z precyzyjnie dobranym produktem
YouTube
Przykładowe wykorzystanie materiałów reklamowych Decathlon